середу, 15 лютого 2017 р.

Посмішки, жартівливі пісеньки, смішинки-веселинки, забавлянки

 «Півники   побились»

Півнику,мій півнику,що ти наробив?
Півникові меншому голову розбив!
Як тобі не соромно меншенького бить?
Я не буду півнику більш тебе любить!


І пшонця не дам тобі не наллю води,
Помирися з меншеньким,зараз підійди
Помирились півники і пішли в садок
Я обом сипнула жменьку крихіток.
  М.Познанська.


«Варила   мамочка   кашку»


Варила мамочка кашечку, варила,
Одному дала до горнятка,
Другому до мисочки,
Третьому до кайстроника,


Четвертому до ложки,
А п’ятому не дала,
Бо не приніс сала.
   
«Тарасик теж попрацював»


Рве Маринка у торбинку
Звіробій і материнку.
Оля,Толя,Шура,Ната
Вже сніпок нарвали м’яти.
Клава, Боря і Сергій,
Рвуть ромашку й деревій,
Рвуть завзято,рвуть до спеки
Будуть ліки для аптеки.
А Тарасик на дубочку
Рве собі…штанці й сорочку.
                             М.Томенко.


«Чому   чапля   стоїть   на   одній   нозі»


Чапля змила черевички,
І мерщій пішла до річки.
Чапу-чапу,чапу-чапу,
В мене гарні черевички!!
Поки тішилась,ходила,

 Черевичок загубила
І стоїть вона в лозі
На одній своїй нозі.
Довгу ногу піднімає,
Черевичка вже немає».
       П.Воронько.


***


- «Тішаться малі тритони:
Ми ж вагою по три тонни!

 Ой,хвальки,спитайте в мами,
Ви вагою-по три грами».


«Три курочки»


Три курочки,три курочки
Жито молотили,
Три півники,три півники
До млина носили.

Цап меле,цап меле,
Коза насипає,
А маленьке козенятко
Мірку підставляє.


«Чому   вони   босі?»


Це ж чому качки,індички,
Кури,гуси і кавички,
У пургу, в морози люті
По снігу бредуть не взуті?
Не трудились анітрохи,
Не хотіли взяти спиці,
І сплести собі панчохи».


                 «Дятлова турбота»                                         ***


Знов птахи зірвались в вирій,
І великі, і малі,
Тільки дятел на квартирі
Щось вистукував в дуплі.
-Мав багато я роботи,
Дятел втомлено сказав,
Від суботи до суботи
Оголошення писав.
А сорока помічниця
Їх розносила сама
Щоб усяка знала птиця,
Що до нас іде зима.
                        Л.Куліш
     «Щітка щітці говорила:
- Я щоранку щось робила,
Щітка щітці відказала,
Ти щоранку міцно спала.
Щоб дві щітки не сварились,
Ми раненько пробудились
Одна вікна промиває,
Інша килим вичищає».



«Гусак   безвухий»                                                     ***



Маленький Андрюха
Потилицю чуха: «Чому в мене
                                  вух аж два,
А гуска без вуха?»
Відірву я вуха – думає Андрюха
І приклею гусаку,
хай він маму слуха!
А.Базів.

                 ***
«Два верблюди й три верблюди
Скільки їх всіх разом буде?
Довго міркував баран,
І промовив: «караван».
С.Шаповалова.

                   ***
Заєць-тато взявся лижі майструвати,
Нумо,спробуй, лиска хижа
Зайченят спіймать на лижах.
                                      В.Лазов.

Два   лікарі
Вели розмову два дружки,
-Я хочу лікувать книжки!
Візьму я клей,візьму папір
І стану лікарем,повір!
-Я лікар теж,тобі скажу:
Та все роблю без клею,
Я просто книжку бережу,
Дружити вмію з нею!!

«Одягайся тепліш,бережи вуха і ніс.
Дід Мороз іде в гості
Он крокує через ліс.
Кажу-кажу казку про бабу Палажку.
І про діда Петруся
От і казка уся.»

              ***
«Що ворона поробляє?
Третій день казки читає,
І коркоче тишком-нишком:
«Це якась погана книжка»
-Все про вовка про лисицю,
Про кота,про рукавицю,
Навіть є про жабу трошки,
Є ще про Котигорошка,
І про Змія,що літає…
А про мене тут немає.»

           ***

«Спало дитя,спати буде
Йому мати сторож буде,
А сестричка до помочі,
Так як удень,так і вночі,
Щоб зростало малятко,
Наше любе пташенятко,
Наша квітонька маленька,
Наша зіронька ясненька».
            Т.Літневський.

Немає коментарів:

Дописати коментар