І варіант
І рівень
1. Знайти пару чисел (х;у), яка є розв’язком рівняння х-у=4.
2. Відомо, що пара (1;2) і (3;4) є розв’язком одного рівняння системи, а пари (15;6) і (3;4) - розв’язком другого рівняння. Який розв’язок системи?
3. Дати означення рівняння з двома змінними.
ІІ рівень
4.
Визначити
х{ 7х=10у-3;
у=1.
5.
Дано
рівняння 3х-у=2. Скласти ще одне рівняння, яке разом з даним утворює систему,
що має: а) один розв’язок; б) немає розв’язків.
ІІІ рівень
6.
Розв’язати
систему рівнянь
х-1 _ у-1 _ 5
х-1 _ у-1 _
ІV
рівень
7.
Розв’язати
задачу на складання системи рівнянь:
Дві бригади робітників повинні були за планом виготовити
680 деталей. Перша бригада перевиконала завдання на 20%, друга – на 15%, тому
обидві бригади виготовили понад план 118 деталей. Скільки деталей повинна була
за планом виготовити кожна бригада?
ІІ
варіант
І рівень
1. Пара чисел (1;2), задовольняє одне з
рівнянь системи Чи можна твердити, що ця пара є розв’язком системи? 2. Виразити змінну у через змінну х: 3х-у=5.
3. Чи належить точка D(2;1) графіку рівняння 2х-у=3.
ІІ рівень
4.
Визначити
х{ 4х-3у=9;
у=3.
5.
Розв’язати
графічно систему рівнянь
2х-у=-4;
х+у=-2.
ІІІ рівень
6.
Розв’язати
систему рівнянь
2х-у=1;
3х+2у _ х-2у
_
ІV
рівень
7.
Господиня
купила тарілки двох видів. Ціна тарілки І виду – 8 грн., ІІ виду – 6 грн. За
всю покупку вона заплатила 70 грн. Скільки тарілок ІІ виду купила господиня?
Немає коментарів:
Дописати коментар